9 oktober

2010-10-09 18:15:32
kategori: Entertainer 2010   [3] kommentera
Nu är det inte lång tid kvar här på rhodos! Endast 2 veckor, 15 dagar. aah!
Dagarna bara rusar förbi, men jag ser framemot att komma hem.
Det börjar bli kallt här på rhodos, även på dagarna går jag runt i kofta. Vill inte hem till kyla. Tror jag flyttar till ett varmt land.

Idag har det varit 19 grader. Det är alldeles för kallt!!

Vad har hänt sn sist jag skrev? Förmodligen en massa. Har utforskat ön lite mer med Callie-anne och hennes föräldrar.

Vi har vaxat Jimmy T's bröstkorg på scenen för välgörenhet.

Ja, livet leker här nere just nu. (förutom att det är kallt).

Om en vecka fluttar jag förmodligen till Aegean. Vill inte.. De har redan börjat packa ihop lite här på hotellet. Inga fler luncher utomhus, de flesta solstolar är borta. Och jag börjar bli väldigt nostalgisk.

De sista anländarna kommer idag. 100 st Belgier, wohoo! Ett nytt weddingparty..

Snart är jag hemma iallafall. Då kommer allt bli som vanligt igen, men räkna inte med att jag kommer stanna hemma länge. Nono!

Ses snart!

Hej, drömde om dig i natt att jag träffa dig nånstans och sa emma nu e de inte långt kvar snart e du hemma också fikc du världens bamsekram. Skumt va :p

2010-10-10 18:02:19
linus

det var den bästa showen den veckan när ni vaxa han // linus Emmas kusin ps låten äger womba elle not

2010-10-11 18:35:41
linus

msn??

2010-10-11 18:36:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin