18 september

2010-09-18 12:20:11
kategori: Entertainer 2010   [2] kommentera
Dagarna rullar på. Det är lördag och snart en vecka sen mamma och Lena åkte hem.

Jag och Callie bor i samma lägenhet nu när Stacey är borta och det går bra faktiskt..

Fick en tillsägelse igår av mina chefer att jag ser för trött ut på jobbet. Att jag inte ville åka hem nu när jag har varit här så länge..  Så Rick skjutsade mig till apoteket och köpte ögondroppar. Får se om det botar min trötthet. skulle inte tro det..

Idag har jag fått reda på när jag kommer till Sverige. Den 24 oktober, till Kastrup. En söndag..
Det känns skönt att veta när jag ska hem. så man har ett datum att sikta efter.. Tror det är ca 5 veckor dit..

Så ni hinner ju förbereda min välkomsfest ;)


Nu ska jag ner till stranden och sova lite, eller läsa.


Ingegerd

Ögondroppar låter konstigt mot trötthet.

Ät grönsaker och frukt i stället!

Här är höst med blåst och regn, så ta vara på sommaren. Det skiljer 20 grader. Du har 30, vi har 10!! BRR.

2010-09-18 14:20:18
Ingegerd

Jag vet inte vem som skrivit ovanstående inlägg, men det finns någon som publicerat upplysningar från Sverigedemokraternas hemsida. Jag vet att Emma på uppmaning av sin SO-lärare skrev ett arbete om Sverigedemokraterna i skolan, och att hon då rekvirerade material. Ovanstående kommentar var synnerligen osmaklig. Hoppas du som skrev, ber om ursäkt på denna blogg!!

2010-09-21 17:44:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin