Rasist?!

2010-09-22 13:33:25
kategori: Vardag   [1] kommentera
Jag fattar inte riktigt vad som händer i sverige för tillfället. Det här med valet alltså. Sverigedemokraterna är i Riksdagen och det verkar som om alla har starka åsikter om det.

Har dessutom hört att de har publicerat Sd's medlemslista, och att mitt namn står med.
Jag tänker försvara mig även om jag inte behöver göra det. Alla har rätt till att ha egna åsikter.. Men anledningen till att jag står med på den listan var att jag gjorde ett arbete i gymnasiet om Sverigedemokraterna. Jag blev medlem för att få mer information om deras politik. Jag fick bra betyg på arbetet, tackar som frågar.

Jag tar inte åt mig av kommentaren, för jag är inte rasist, jag är inte Sverigedemokrat (och alla sverigedemokrater är inte rasister). Men även om jag var, så har ni ingen rätt i världen att trakassera mig.

Tack och hej!

Ingegerd

Vilket välbalanserat inlägg!! Du resonerar så vuxet och klokt. Jag är så stolt över dig!

Mamma

2010-09-22 16:49:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin